Reklamacje
- Reklamacje należy kierować na adres: Autoryzowane Sklepy Internetowe LA PERLA , ul. Szyby Rycerskie 22N, 41-909 Bytom, GSM 500 606 727 lub drogą poczty elektronicznej przesyłając odpowiednią wiadomość na adres e-mail: biuro@bagaze.sklep.pl
- Reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko, adres zamieszkania lub pobytu oraz adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- opis wady Towaru oraz datę jej powstania.
- Dowód zakupu lub jego kopię.
- W celu ułatwienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia na stronie Sklepu internetowego Załącznik nr 1.
- Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Towaru na adres: Autoryzowane Sklepy Internetowe LA PERLA , ul. Szyby Rycerskie 22N, 41-909 Bytom, GSM 500 606 727
- Odsyłany reklamowany przez Kupującego towar powinien zostać zabezpieczony w sposób, zapewniający brak dodatkowych uszkodzeń towaru w trakcie transportu.
- Sprzedawca obowiązany jest ustosunkować się do złożonej reklamacji w ciągu 14 dni. W przypadku braku odpowiedzi Sprzedawcy w wymienionym w poprzednim zdaniu terminie reklamację uznaje się za uzasadnioną.
- Nieznaczne różnice w wyglądzie wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego – a w szczególności monitora – mogą nie być wystarczającą podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi wobec Kupujących będących przedsiębiorcami w rozumieniu art. 43 (1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r. poz. 459) – zostaje całkowicie wyłączona.
Formularz reklamacyjny (do wypełnienia on-line)
Druk reklamacyjny (plik nieedytowalny .pdf)
Druk reklamacyjny (plik edytowalny .doc)