Gwarancja produktów THULE
Produkty Thule są testowane pod względem jakości oraz objęte gwarancją na wady materiałowe i wykonania.
Gwarancja Thule
Gwarancja Thule Guarantee obejmuje wszelkie wady lub uszkodzenia mające wpływ na produkt Thule, w tym szkody powstałe na skutek zwykłego zużycia oraz naturalne odbarwienia materiałów w okresie 2 (dwóch) lat od daty zakupu przez pierwotnego nabywcę. Gwarancja Thule Guarantee daje nabywcy określone uprawnienia, nie wpływa jednak na uprawnienia ustawowe, jakie przysługują nabywcy z tytułu nabycia wadliwego produktu.
Thule zastrzega sobie prawo do:
- naprawy produktu objętego gwarancją Thule Guarantee;
- wymiany produktu, jeżeli szkoda lub wada nie nadają się do usunięcia;
- zaoferowania podobnego produktu o porównywalnej wartości albo zwrotu zapłaconej za produkt kwoty, jeżeli Thule nie będzie w stanie zastąpić produktu takim samym modelem.
Gwarancja Thule Guarantee nie obejmuje wad powstałych w okolicznościach znajdujących się poza kontrolą Thule, w tym m.in. wad powstałych na skutek niewłaściwego używania lub przeładowania produktu lub jego akcesorium lub złożenia, zamontowania lub używania produktu lub jego akcesorium niezgodnie z pisemnymi instrukcjami Thule, wskazówkami lub ostrzeżeniami dotyczącymi bezpieczeństwa. Gwarancja ta nie obejmuje też szkód na pojeździe, urządzeniu elektrycznym lub ładunku użytkownika ani szkód na osobach trzecich lub na mieniu osób trzecich.
Gwarancja Thule Extended Warranty dotyczy produktów i akcesoriów produkowanych przez Thule i sprzedawanych pierwotnemu nabywcy jako produkty marki Thule (nie obejmuje produktów, takich jak namioty samochodowe, zestawy adaptacyjne i akcesoria — zobacz tabelę poniżej). Gwarancja ta obejmuje wady materiałowe lub wykonania i, w zależności od typu produktu, ważna jest przez określoną liczbę lat, licząc od dnia dokonania zakupu przez pierwotnego nabywcę detalicznego. Poniżej zamieszczono informacje o określonej długości gwarancji łącznej (gwarancja Thule Guarantee wraz z gwarancją Thule Extended Warranty) dla każdego produktu.
Z zastrzeżeniem ograniczeń i wyłączeń określonych w niniejszej gwarancji Thule usuwa wady materiałowe lub wykonania w okresie obowiązywania gwarancji, dokonując naprawy albo wymiany wadliwych elementów bez pobierania jakichkolwiek opłat za części lub wykonaną pracę.
Gwarancja Thule Extended Warranty
Gwarancja Thule Extended Warranty dotyczy produktów i akcesoriów produkowanych przez Thule i sprzedawanych pierwotnemu nabywcy jako produkty marki Thule (nie obejmuje produktów, takich jak namioty samochodowe, zestawy adaptacyjne i akcesoria — zobacz tabelę poniżej). Gwarancja ta obejmuje wady materiałowe lub wykonania i, w zależności od typu produktu, ważna jest przez określoną liczbę lat, licząc od dnia dokonania zakupu przez pierwotnego nabywcę detalicznego. Poniżej zamieszczono informacje o określonej długości gwarancji łącznej (gwarancja Thule Guarantee wraz z gwarancją Thule Extended Warranty) dla każdego produktu.
Z zastrzeżeniem ograniczeń i wyłączeń określonych w niniejszej gwarancji Thule usuwa wady materiałowe lub wykonania w okresie obowiązywania gwarancji, dokonując naprawy albo wymiany wadliwych elementów bez pobierania jakichkolwiek opłat za części lub wykonaną pracę.
Aby mieć pewność, że gwarancja Thule Extended Warranty jest ważna, zarejestruj swój produkt w ciągu dwóch lat od jego zakupu.
2-letnia gwarancja Thule Guarantee | Gwarancja Thule Extended Warranty | Gwarancja Thule Extended Warranty (Łączna liczba lat) |
|
---|---|---|---|
Uchwyty i bagażniki | |||
Bagażniki i uchwyty rowerowe | Tak | + 3 lata | 5 lat |
Boxy i kosze | Tak | + 3 lata | 5 lat |
Bagażniki bazowe | Tak | + 3 lata | 5 lat |
Uchwyty do przewożenia sprzętu wodnego | Tak | + 3 lata | 5 lat |
Uchwyty do przewożenia sprzętu zimowego | Tak | + 3 lata | 5 lat |
Torby i plecaki | |||
Walizki i torby podróżne | Tak | + 3 lata | 5 lat |
Torby na rower i sportowe | Tak | + 3 lata | 5 lat |
Torby na laptopy | Tak | + 3 lata | 5 lat |
Organizery | Tak | + 3 lata | 5 lat |
Plecaki i torby dzienne | Tak | + 3 lata | 5 lat |
Aktywnie z dziećmi | |||
Przyczepy i foteliki rowerowe Foteliki rowerowe Przyczepy rowerowe i wielofunkcyjne przyczepy sportowe |
Tak Tak |
+ 3 lata + 3 lata |
5 lat 5 lat |
Wózki dziecięce | Tak | + 1 rok | 3 lata |
Zestawy adaptacyjne | Tak | Nie | 2 lata |
Akcesoria | Tak | Nie | 2 lata |
Nosidła dla dzieci | Tak | + 1 rok | 3 lata |
Akcesoria do samochodu kempingowego i przyczepy kempingowej | Tak | Nie | 2 lata |
Namioty dachowe i akcesoria | Tak | Nie | 2 lata |
Psy | |||
Klatki dla psów | Tak | + 3 lata | 5 lat |
Do gwarancji Thule Extended Warranty zastosowanie mają określone poniżej ograniczenia.
- Gwarancja nie obejmuje wad powstałych w okolicznościach znajdujących się poza kontrolą Thule, w tym m.in. wad powstałych na skutek niewłaściwego używania lub przeładowania produktu lub jego akcesorium lub złożenia, zamontowania lub używania produktu lub jego akcesorium niezgodnie z pisemnymi instrukcjami Thule, wskazówkami lub ostrzeżeniami dotyczącymi bezpieczeństwa. Gwarancja ta nie obejmuje też szkód na pojeździe lub ładunku użytkownika ani szkód na osobach trzecich lub na mieniu osób trzecich.
- W okresie obowiązywania gwarancji Thule Extended Warranty Thule nie będzie odpowiadać za szkody lub wady wynikłe z typowego zużycia (np. zużycie hamulców, opon i dętek, części elektrycznych, uszkodzenia powierzchni, zużycie taśm suwakowych, uszkodzone zapięcia, łuszczenie się warstw farby i odbarwienia materiału).
- Thule nie odpowiada za szkody wynikające z niewłaściwego używania (takie jak rozdarcia, rozcięcia i dziury w materiale) oraz za szkody kosmetyczne (takie jak porysowany lub poplamiony materiał).
- Inne szkody nieobjęte gwarancją to szkody spowodowane przez linie lotnicze lub inne szkody powstałe podczas przewozu (takie jak szkody na skutek ciśnienia, rozdarcia, rozcięcia i dziury w materiale; uszkodzenia pokrowców na koła, rączek oraz innych elementów opakowania). Roszczenia z tytułu szkód powstałych podczas przewozu należy kierować do przewoźnika.
- Nabywca pokryje koszty zwrotu elementów/produktów (wraz z dowodem ich zakupu) do miejsca, w którym je zakupił.
Jak zgłosić wniosek gwarancyjny
Dostarcz produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym do punktu sprzedaży. Reklamacja zostanie rozpatrzona i, w większości przypadków, problem zostanie rozwiązany przez dealera. W razie konieczności dokładniejszego zbadania produktu, dealer odeśle go do Thule.
Krok 1: wypełnij formularz reklamacyjny
Krok 2: oczyść produkt i znajdź paragon
Krok 3: dostarcz produkt wraz z paragonem i formularzem do dealera
Krok 4: dealer zgłasza reklamację do działu obsługi klienta Thule
Krok 5: obsługa klienta Thule rozpatruje reklamację i przekazuje decyzję do dealera
Krok 6: dealer kontaktuje się z Tobą