Logo MCKLEIN Torba skórzana biznesowa Montclare męska na laptopa 13,3" marki Mcklein z Serii S - kolor czarny

  • Kod produktu: 15495
  • Producent: MCKLEIN
  • Kolekcja: Seria S
  • Status: dostępny
  • Wysyłka: 24h
  • Kolor: czarny
  • Telefon
    Produkt możesz także zamówić pod numerem telefonu
    32 750 50 55.
  • Dostawa
    Koszt dostawy: GRATIS!
  • Tańszy produkt
    Znalazłeś/aś produkt taniej?
    Poinformuj nas o tym, a dostaniesz specjalną cenę na ten produkt.
  • o o o o o
    Oceń produkt (0 ocen)
    50
Cena:649,00 zł

Torba skórzana biznesowa Montclare  męska na laptopa 13,3" marki Mcklein z Serii S.

Torba Montclare ma poręczny rozmiar, który pozwala na swobodne przemieszczanie się z miejsca na miejsce. Regulowany pasek na ramię posiada miękkie wypełnienie, dzięki czemu nawet przy dużym obciążeniu torba nie będzie stanowiła przeszkody w użytkowaniu jej. Przy projektowaniu tego modelu szczególny nacisk położono na wykończenie – gruba, doskonale wykonana, ciemna podszewka pozwoli na przechowywanie w torbie nawet najgrubszych książek, czy sprawozdań, przy jednoczesnej obecności laptopa w drugiej komorze. Innowacyjny system suwaków mocujących sprawia, że torbę można podpiąć do innych bagaży podróżnych, czy stelaży. 
 
Szczegóły: 
  • Wykończona ciemną podszewką,
  • Skórzane uchwyty,
  • 3 przegrody,
  • Organizer na najważniejsze dokumenty i drobne przedmioty,
  • Regulowany pasek na ramię,
  • Kolor: czarny,
  • Wymiary torby:  34,5 x 7,5 x 31 cm,     
  • Wymiary przegrody na komputer: 30,5 x 6 x 24 cm,
  • Długość paska na ramię: 43,5-52 cm,
  • Długość paska do ręki: 8,5 cm,
  • Materiał: skóra naturalna.

 

Firma McKlein jest producentem wysokiej jakości plecaków, torebek, toreb podróżnych oraz bagażu i akcesoriów podróżnych. Firma swoją działalność rozpoczęła w roku 1998 i od samego początku postawiła na projektowanie produktów dla urządzeń mobilnych. Od tamtej pory poprzez swój rozwój posiada patenty na rozwiązania stosowane w torbach podróżnych z miejscem na laptopa oraz wielu innych. Ciągły rozwój oraz inwestycje pozwoliły na zaprezentowanie produktów także poza Stanami Zjednoczonymi.