Logo MCKLEIN Torba podróżna, biznesowa męska West Loop na laptopa 15,4", skóra naturalna, marki Mcklein z Serii I - kolor czarny

Cena:1 049,00 zł
Torba podróżna, biznesowa męska West Loop na laptopa 15,4", skóra naturalna, marki Mcklein z Serii I. 
Duża ilość komór, przegródek i kieszeni to największy z atutów torby na laptopa West Loop. Zewnętrzna, zasuwana na suwak kieszeń posiada wbudowany organizer na wizytówki, długopisy oraz smartfona, a także mniejszą o przeznaczeniu na drobne przedmioty, mogące zagubić się we wnętrzu torby. Komora na laptopa posiada dodatkowe usztywnienie oraz wypełniona jest pianką i materiałem typu ABS, zabezpieczającym laptopa przed wstrząsami wywołanymi podróżą, czy wilgocią. Istnieje możliwość powiększenia w razie potrzeby torby o dodatkowe 3 cm. Dodatkowo, nowoczesny pasek na ramię Comfort Flex, wykonany z rozciągliwego materiału, zapewnia większy komfort noszenia torby na ramieniu, przy jednoczesnym odciążeniu go, dzięki miękkiemu wypełnieniu. Podróżom sprzyja także innowacyjny system suwaków, pozwalający na umocowanie torby na jeżdżącym stelażu lub do innego bagażu, dzięki czemu komfort wszelkich podróży zostaje znacznie zwiększony.
Szczegóły:
  • Zewnętrzna, zasuwana na suwak kieszeń, posiada wbudowany organizer,
  • 2 główne komory,
  • Komora na laptopa do 15,4",
  • Komora na dokumenty,
  • 2 kieszenie z przodu,
  • Wykończenie grubą, ciemną podszewką,
  • Skórzane uchwyty,
  • Kolor: czarny,
  • Wymiary torby:  43 x 17 x 35 cm,
  • Wymiary przegrody na komputer: 40 x 5 x 27 cm,
  • Długość paska na ramię: 36-54 cm,
  • Długość paska do ręki: 11 cm,
  • Materiał: skóra naturalna.
 
Firma McKlein jest producentem wysokiej jakości plecaków, torebek, toreb podróżnych oraz bagażu i akcesoriów podróżnych. Firma swoją działalność rozpoczęła w roku 1998 i od samego początku postawiła na projektowanie produktów dla urządzeń mobilnych. Od tamtej pory poprzez swój rozwój posiada patenty na rozwiązania stosowane w torbach podróżnych z miejscem na laptopa oraz wielu innych. Ciągły rozwój oraz inwestycje pozwoliły na zaprezentowanie produktów także poza Stanami Zjednoczonymi.