Logo MCKLEIN Torba podróżna skórzana męska Franklin na laptopa 17" na kółkach marki Mcklein z Serii P - kolor czarny

Cena:999,00 zł

Torba podróżna skórzana męska Franklin na laptopa 17" z odpinanym wózkiem marki Mcklein z Serii P. Innowacyjny system dopinanego stelaża z kółkami, system 2w1. 

Praktyczna torba skórzana z wypinanym wózkiem to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich osób podróżujących w interesach, wybierających się na konferencję naukową lub szkolenie zawodowe. Prezentowana torba wyróżnia się eleganckim wyglądem zewnętrznym oraz wysoką funkcjonalnością użytkową. Pierwszy z jej atutów jest pochodną klasycznego kroju oraz doskonałej jakości materiałów użytych do produkcji. Naturalna skóra w połączeniu z eleganckimi okuciami sprawia, że jest to produkt naprawdę wyjątkowy. Drugi z atutów, czyli wysoka funkcjonalność użytkowa to efekt zastosowania dwuczłonowej konstrukcji torby (element wyróżniający wszystkie nowoczesne torby na kółkach). Dodatkowymi zaletami prezentowanej torby podróżnej jest wygodne zamknięcie, nienasiąkliwość, jaką wyróżnia się dobrej jakości galanteria skórzana oraz jej znaczna wytrzymałość.

Szczegóły:

  • Z przodu zasuwana na suwak kieszeń z organizerem,
  • W środku przednia komora z przegrodami na dokumenty i 2 mniejszymi kieszeniami,
  • Tylna usztywniana komora na laptopa dla laptopów do 17”,
  • Wykończona podszewką,
  • Skórzane uchwyty,
  • Kolor: czarny,
  • Wymiary torby: 41 x 16 x 33 cm,
  • Wymiary pokrowca na komputer: 40 x 5 x 27 cm,
  • Długość paska na ramię: 33-48 cm,
  • Długość paska do ręki: 12 cm,
  • Długość rączki teleskopowej: 101 cm,
  • Wymiary: 43 x 22 x 40 cm.

 

Firma McKlein jest producentem wysokiej jakości plecaków, torebek, toreb podróżnych oraz bagażu i akcesoriów podróżnych. Firma swoją działalność rozpoczęła w roku 1998 i od samego początku postawiła na projektowanie produktów dla urządzeń mobilnych. Od tamtej pory poprzez swój rozwój posiada patenty na rozwiązania stosowane w torbach podróżnych z miejscem na laptopa oraz wielu innych. Ciągły rozwój oraz inwestycje pozwoliły na zaprezentowanie produktów także poza Stanami Zjednoczonymi.